Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Rypin

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Wymeldowanie z pobytu stałego

WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO

 

NIEZBĘDNE DOKUMENTY

  • Zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego dokonuje się na obowiązującym formularzu
  • Dowód osobisty. 
  • Paszport (dotyczy obywateli polskich zamieszkałych za granicą). 
  • Skrócony odpis aktu urodzenia dziecka (jeśli wymeldowanie jego dotyczy). 
  • Książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej - mężczyzn do lat 60
    i kobiet posiadających ten dokument). 

OPŁATY

 

Brak opłaty

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

 

na miejscu

 

DODATKOWE INFORMACJE
  • Wymeldowanie może być dokonane wyłącznie osobiście. 
  • Osoby posiadające karty mobilizacyjne, przed zgłoszeniem w urzędzie, powinny uzyskać na druku meldunkowym potwierdzenie zgłoszenia zmiany miejsca pobytu w WKU. 
  • Przy zgłoszeniu wymeldowania dziecka przez jednego
    z rozwiedzionych małżonków należy przedstawić orzeczenie sądu o miejscu pobytu dziecka. 
PODSTAWA PRAWNA
  • Art. 15 ust. 1 ustawy z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późniejszymi zmianami) 

Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z 24.XII.2002 r. w sprawie zgłaszania
i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania
i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności
i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. Dz. U. z 2002 r. nr 236 poz. 1999. 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Beata Tuchewicz

Data wytworzenia:
02 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Marcin Żebrowski

Data publikacji:
02 gru 2021, godz. 11:16

Osoba aktualizująca informacje

Marcin Żebrowski

Data aktualizacji:
02 gru 2021, godz. 11:16